Kamis, 19 November 2015

Kuasa Bertenaga jawapan yang betul

Kuasa Bertenaga jawapan yang betul

Ia adalah masa untuk kita mengharapkan jawapan yang betul kepada mana-mana isu-jawapan betul yang hidup dengan serta-merta akan mengubah keadaan menjadi lebih baik. Jawapan yang hak mempunyai tenaga sendiri yang mengubah keadaan menjadi lebih baik, dan anda dapat merasakan perubahan ini di sana, di tempat kejadian.

Jika anda mempunyai seorang profesional penjagaan kesihatan memberikan jawapan, tetapi jawapan yang tidak mengubah keadaan menjadi lebih baik di sana, di tempat kejadian, maka tidak adalah jawapan yang tepat untuk keadaan anda. Jawapan yang tidak betul, sebenarnya, menjadikan keadaan lebih teruk. Bukan sahaja jawapannya tidak menyelesaikan keadaan ini, ia benar-benar ditambah kepada untuk membuat keadaan lebih teruk.

Dan apabila anda sentiasa mendapat jawapan yang salah atau jawapan yang salah berulang-ulang kali, jawapan yang salah menimbun. Akhirnya anda mempunyai begitu banyak jawapan yang tidak betul bahawa keadaan mendapat ke titik di mana ia menjadi lebih dan lebih sukar untuk diselesaikan.

Sekali lagi, walaupun jawapan yang salah yang pertama akan membuat keadaan lebih teruk. Apabila anda mempunyai kesan kumulatif semua jawapan yang salah, anda hanya perlu satu lagi jawapan yang salah untuk jenis menolak seseorang di atas.

Dalam keadaan tertentu, ia boleh menjadi anak anda bahawa anda menolak di atas. Anda akan berfikir ia merupakan isu berkelakuan tidak senonoh, apabila ia adalah lebih hasil daripada kesan terkumpul emosi negatif. Anda benar-benar boleh memadam emosi dan kesan kumulatif daripada anak-anak anda atau bahkan dari janin sempurna. Seorang kanak-kanak atau membangunkan janin tidak boleh berhubung dengan emosi negatif atau pemikiran negatif daripada ibu, bapa, atau mana-mana orang lain dalam keluarga.

Emosi, pemikiran dan perasaan --- ada benar-benar 3 perkara yang berlaku dalam manusia. Seperti yang saya katakan sebelum ini, anda tidak mahu untuk berfikir emosi. Anda tidak mahu emosi anda untuk jenis hanya mengaburi pemikiran anda. Apabila anda mendapat emotionalized ia sangat sukar untuk berfikir dengan jelas tentang apa yang sedang berlaku. Anda mahu emosi anda sebagai berasingan daripada pemikiran logik anda.

Tetapi anda tidak mahu hanya berfikir, berfikir, berfikir. Akhirnya, apabila anda terus berfikir seperti itu, pemikiran yang menjadi negatif. Jika tidak negatif, pemikiran yang akan mendapatkan ke titik di mana ia akan sabotaj anda.

Ia adalah lebih baik untuk dapat berhenti berfikir dan merasa. Betul? Anda boleh dibetulkan atau membetulkan diri anda untuk berhenti berfikir dan ia mengambil masa kurang daripada satu saat. Hanya apabila anda berhenti berfikir akan anda benar-benar dapat merasakan apa yang sedang berlaku.

Jadi, jika anda boleh mendapatkan hasil perasaan atau gerak hati anda, anda akan menjadi orang yang benar-benar tahu apa yang sedang berlaku dalam apa jua keadaan hidup. Bukan sahaja anda akan tahu apa yang sedang berlaku, anda akan tahu bagaimana untuk membuat perubahan berkekalan dalam kehidupan anda menjadi lebih baik.

Oleh Shaolin Kung Fu Grandmaster Kam Yuen, DC

Tidak ada komentar:

Posting Komentar